Сага про Ella Baché

Сага про Ella Baché

Засновниця однойменного бренду, Елла Баше народилася на межі 20 століття, в Угорщині в 1900 році. У віці 26 років вона стала першою жінкою-випускницею, яка здобула диплом фармацевта в Будапештському університеті. Це було абсолютним нововведенням у той час, адже до цього фармацією могли займатися тільки чоловіки. Цей переломний момент і послужив розвитку косметології, адже тепер жінка ‒ фармацевт, як ніхто інший знає примхливість власної шкіри, могла професійно та ефективно присвятити себе пошукам рішення проблем, пов’язаних із доглядом за шкірою.

Маючи спеціальну освіту, винахідницький дух і пристрасть до косметології, Елла Баше стала створювати безпрецедентні рецепти краси, які незабаром принесли радикальні зміни в сам підхід догляду за шкірою. У 20 роках минулого століття косметології, як такої не існувало, крема готувалися вручну і продавалися в аптеках поряд із ліками.

Елла Баше вирішує займатися розвитком науки догляду за шкірою й об’єднати наукові досягнення й потреби шкіри, тим самим зародивши ту модель косметології, яка стала для нас звичною в наш час.

Елла Баше переїжджає в Париж і дебютує в галузі своїх інновацій. Це був час розквіту великих Кутюр’є й численних показів. Вона стає персональним косметологом ‒ консультантом для моделей, шкіра яких потребувала особливого догляду через постійне використання макіяжу.

Елла Баше винаходить декоративну косметику на базі зволожуючих компонентів, що дає змогу більш дбайливо, у порівнянні зі звичним для того часу гримом, доглядати за шкірою жінок. То був справжній хіт сезону! Уперше наука втрутилася до створення косметики!

І, як результат, поява зовсім іншого, інноваційного продукту! Це принесло Еллі Баше славу і професійну репутацію!

У 1936 році Елла Баше відкриває власну лабораторію. У той час, коли її конкуренти створювали засоби догляду за шкірою і, залежно від насиченості текстури, просто класифікували їх за типами шкіри: нормальна, суха, жирна, Елла Баше вирішила використовувати зворотній процес для створення догляду. Знання, що кожна людина генетично унікальна, для неї значило, що унікальна і його шкіра, відповідно, вона потребує і в унікальному підході.

На цьому заснована філософія бренду. Елла Баше створила лінійку продуктів, які відповідають потребам унікальності Вашої шкіри і, залежно від рекомендацій сертифікованого терапевта, який був для жінки й дієтологом, і косметологом і просто другом, жінка отримала свій, унікальний догляд за шкірою.

Постійна потреба удосконалення догляду за шкірою допомогла Еллі Баше зробити ряд приголомшливих відкриттів:

АНА (Фруктові кислоти) ‒ 1936 рік

Ми живемо у великому мегаполісі, у нас не нормований робочий день, ми не встигаємо правильно харчуватися, нас підстерігають постійні стреси ‒ результат у нас на обличчі: шкіра стає тьмяною, набуває сіруватого відтінку та в’яне. У такий період будь-косметолог порадить нам догляд на основі фруктових кислот, які сприяють регенерації клітин і поліпшенню кольору обличчя. Звичайно ж, сьогодні існує маса брендів в асортименті, яких ми можемо знайти такі кислоти. Але, саме Елла Баше розкрила якість фруктових кислот і застосувала його в косметології!

Прозорий підхід в косметології ‒ повний перелік інгредієнтів, що входять в косметичний засіб ‒ 1941 рік

Хіба можемо ми зараз уявити, що в нас немає можливості дізнатися про склад крему? Ні! Елла Баше була першою, хто почав вказувати на упаковці повний склад інгредієнтів, тим самим, демонструючи, абсолютну прозорість своєї діяльності та заслуговуючи найвищу ступінь довіри.

Готові до використання депіляційні смужки з холодним воском MY EPIL ‒ 1952 рік

Маючи у своєму арсеналі лінію для видалення волосся гарячим воском MY EPIL, створено в 1930 році, Елла Баше робить процедуру видалення волосся ще більш доступною ‒ тепер жінка може користуватися воском і в домашніх умовах.

Компонент Омега 3 кислоти з жиру Білого палтуса ‒ 1958 рік

Якось спостерігаючи за рибаками в одній із поїздок зі своїм чоловіком — археологом, Елла Баше зауважує, що, не дивлячись на холод, постійний контакт із водою й поранення плавниками та й гаками, руки рибалок виглядали гладкими й доглянутими. Зацікавившись цим фактом, вона читає німецькі та американські дослідження в галузі дерматології й дізнається, що опіки й рани, які американські солдати отримали під час війни, лікували маззю, яка містить жир білого палтуса.

У той час було багато літератури про вплив на шкіру цього продукту, його цілющі властивості і здатності загоювати й дезінфікувати рани. Цей жир має головні переваги в порівнянні з іншими природними компонентами ‒ поглинати й розчиняти відмерлі клітини. Було встановлено, що завдяки прискореної регенерації клітин, рани затягувалися, не залишаючи шрамів.

Звичайно ж, Елла Баше не могла не використовувати такий цінний компонент у косметології! Її засоби Intex, до складу яких входить жир Білого палтуса, є справжніми продуктами SOS для пошкодженої шкіри.

Зволожуючі властивості гіалуронової кислоти ‒ 1979 рік

Сьогодні про ці компоненти в косметології знають всі фахівці й більшість споживачів. Саме він підтримує гідро нашої шкіри. Сьогодні без нього не обійдеться жоден виробник, який має у своєму асортименті активно зволожуючі засоби. І, якщо наша шкіра потребує радикального догляду, то саме гіалуронову кислоту пропонує нам косметолог у якості ін’єкцій. Так ось цей безцінний компонент був відкритий для косметології саме Еллою Баше!

Усі ці відкриття послужили початком для розвитку сучасної косметології і стали невід’ємною частиною косметичних засобів більшості брендів! Адже не дарма ж марка Ella Baché і її легендарний крем Томат включені в книгу Mythiques Cosmetiques (Легендарна косметика) автора Christine Drouard (Крістін Друан) поряд із багатьма видатними косметичними брендами, які зробили особливий внесок у розвиток косметології завдяки своїм відкриттям та інновацій!

Філософія правильного підходу, професіоналізму та інновацій, що розкривається на кожному етапі: чіткість і обґрунтованість кожної гами засобів, що відповідають основним потребам шкіри; вибір, концентрація і взаємодія активних компонентів; різноманітність продуктів і відходів в інститутах краси, що поліпшують стан шкіри і відповідають усім її потребам.

Справжність і технологічність, досвід і достовірність, простота й цілісність ‒ це принципи, на яких ґрунтуються дослідження Елли Баше. Упродовж багатьох років створювалися унікальні продукти, здебільшого з яких стали відкриттями в сфері догляду. Усі кошти мають наукову і професійну базу для досягнення оптимального результату.

Основою інноваційних засобів Елли Баше послужили фамільні рецепти і формули, до яких приєдналися її знання, отримані в університеті, спостереження, взяті з поїздок по світу з чоловіком-археологом, а також новітні медичні відкриття, доступ до яких дав брат, вчений-дослідник, який працював на той час у Нью-Йорку. Ці джерела й лягли в основу революційно нового догляду Ella Baché.

Запатентований ексклюзивний концепт NUTRIDERMOLOGIE® ‒ 2008 рік

У 30-ті роки Елла Баше відкриває свою власну лабораторію в Парижі, де й були народжені легендарні рецепти краси: Крем Томат сяйво вітамінів — бестселер марки, MY EPIL ‒ перший гарячий віск у Європі, Intex ‒ крем із цілющими властивостями жиру палтуса й чебрецю. Лабораторія, а разом із нею і Б’юті салон, стали справжнім центром краси й нового способу життя жінок. Адже краса від Ella Baché ‒ це не просто косметичні засоби. Практикуючі в салоні, Елла Баше застосовувала комплексний підхід, що включає салонні процедури, призначення для домашнього догляду, а також поради щодо харчування. Згодом, цей підхід був доповнений призначенням біологічно активних добавок і використанням спеціальних апаратів, що підвищують ефективність салонних процедур, й у 2008 р був запатентований, як унікальний концепт NUTRIDERMOLOGIE® (Нутрідермологія).

Нутрідермологія ‒ це наука, яка об’єднала досягнення фахівців 3-х напрямків: косметології, дерматології та дієтології. Наука по догляду за шкірою, яка використовує властивості активних компонентів, що входять у раціон харчування, для досягнення красивої і здорової шкіри.

Елла Баше вважала харчування виключно важливим елементом для підтримки краси шкіри обличчя й тіла. І слоган марки «Skin good enough to eat» ‒ «У вашої шкіри хороший смак» можна трактувати і як: «вона вибирає для себе тільки найкраще», і як «настільки хороший смак, що її хочеться спробувати, на смак».

Ексклюзивний концепт NUTRIDERMOLOGIE® ‒ пропонує глобальний, і, водночас, персоналізований підхід. Глобальний, оскільки охоплює всі шляхи для досягнення краси, і персоналізований, бо враховує індивідуальні особливості кожної клієнтки, її побажання й переваги.

Підписуйтесь на нас в Instagram

Показати в профілі

Отримуйте розсилку по акціях і нових товарів бренду